woensdag 30 december 2009

Drukke dagen

De dagen tussen kerstmis en nieuwjaar hebben voor mij altijd iets magisch. Iets van verwachting en spanning. Deze keer echter stock tellen voor de boekhouding en make-up voor fotoshoots.

De sigma penselen zijn nog altijd niet gearriveerd. Volgens de tracking code liggen ze al vanaf 11 december in Zaventem, op die tijd had ik ze te voet ook gekregen :) Er zit niets anders op dan te wachten vrees ik.

Gisteren heb ik een hele fijne shoot gehad met Michel en Elke met mijn juwelen. De resultaten zullen waarschijnlijk volgende week te zien zijn maar het zag er nu al super uit!

Ondertussen heb ik ook nog enkele swatches gemaakt van producten. Deze keer waren de nyx jumbo potloden aan de beurt.

Veel plezier morgenavond, overmorgenvroeg en veilig thuis!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten