zaterdag 5 december 2009

Goede Shop-Voornemens

Ook al zeg ik ieder jaar dat ik er niet aan meedoe, deze keer toch goede voornemens voor 2010 maar dan met betrekking tot de shop.

Aan het einde van mijn eerste jaar wilde ik graag 500 producten in de shop, het is nog niet zeker dat het gaat lukken en dan zal het nipt zijn. Maar ik denk ook al aan volgend jaar.

- Aan het einde van 2010 minstens 1000 items? Daar ben ik nog niet zeker van maar het klinkt gewoon leuk toch?
- Er komt een nieuwe juwelencollectie met nieuwe kettingen in kwaliteitsmateriaal zoals sterling zilver, edelstenen, swarovski kristal,... ik hoor toch regelmatig dat het jammer is dat er voorlopig alleen oorbellen en hangertjes op de site staan. Kleine tip: op mijn vorige website www.dellejuwelen.be kan je nog veel meer juwelen vinden
- De rubriek gelliners wordt uitgebreid naar alle kleuren die er zijn, momenteel zijn dat er 24.
- Op vraag van heeeeel veel mensen komt er volgend jaar een complete lijn nagellak, welke dat zal zijn is nog een verrassing (ook voor mij ;) )
- Er komt weer een opendeurdag of misschien wel 2 en je zal ons kunnen vinden op meerdere markten doorheen het jaar
- Er wordt aan de site gewerkt met nog meer verbeterde foto's en een header met logo.
- Regelmatig winacties en leuke kortingen
- Ik wil een verzorgingslijn opnemen in het assortiment, allemaal nog heel spannend. Zowieso wil ik cruelty-free en graag handgemaakt maar met goede kwaliteit en een leuke verpakking

Ik ben er zeker van dat er nog meer voornemens bij zullen komen, van deze ben ik zeker dat ze langer mee zullen gaan dan 3 januari :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten