vrijdag 25 december 2009

NYX B-Producten - WINNEN

Iedere winkel heeft regelmatig B-producten. Bij Beauty by Elke is dat niet anders en ik heb die producten gedurende het jaar bijgehouden. Dit zijn producten die op zich nog goed te gebruiken zijn maar waar bvb iets mis is met de verpakking. Ik heb een pakketje samengesteld om als soort van kerstcadeautje onder mijn klanten te verloten.
Dit zit in het pakketje:
- Concealer brush: verkeerd geleverd
- Pearl Mania: geleverd zonder etiket
- Lipgloss 24 karet: beetje kapot aan de dop en resten van etiket
- Cream blush naturel: het plastic "venstertje" zit los
- Poeder blush dusty rose: bovenkant van de blush is verpulverd
- Cream blush Diva: plastic "venstertje" zit los
Best een leuk pakketje als je het mij vraagt. Wat moet je nu doen om dit te winnen? Stuur mij voor 10 januari een mailtje met daarin een suggestie (of meerdere) voor Beauty by Elke volgend jaar (bvb nieuw product, andere layout, evenementen,...) Op 10 januari wordt hier iemand uitgekozen die het pakje wint. Vertel het ook gerust door, iedereen mag meedoen.

Elke
www.beautybyelke.be/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten