donderdag 17 december 2009

Een week achter de schermen

Ik vind het altijd onzettend leuk om te lezen hoe anderen hun dag of week opvullen. Maar alleen lezen en niks schrijven kan natuurlijk niet :) Hier komt een verslag van de week van 4 december tot 11 december, vrijdag tot vrijdag.

4 december
Waarom begin ik op een vrijdag en niet op maandag? Omdat ik al de hele week last heb van een verkoudheid en vandaag zo erg dat mijn stem bijna weg is. Ik zit me te vervelen en toen kwam ik op dit idee. Wat heb ik vandaag gedaan?
Lekker lang geslapen
Enkele bestellingen ingepakt en verzonden
Opgeruimd na de make up workshop van gisteren en woensdag (reden van stem die weg is)
Gegeten
1 programma op tv gekeken in de namiddag
Afspraak voor vandaag moeten verzetten, het was een oudere vrouw en ik wil niemand besmetten
Nieuwe afspraak gemaakt voor nieuwe klant
Een workshop in de bibliotheek geregeld voor april
Boekhouding
Wat meer informatie geplaatst in de shop en nieuwe make-up tips
Nieuwe kralen en materialen besteld voor een nieuwe collectie juwelen
Mijn moeder moeten ophalen op haar werk omdat de auto kapot was. Toch meer dan een uur onderweg geweest.

Hmmm best veel vind ik al heb ik het idee dat ik al heel de dag loop te niksen, fout gedacht blijkbaar. Ik denk niet dat ik vandaag nog veel ga doen, normaal ga ik weg op vrijdag of iets leuks doen met vrienden maar vandaag blijf ik eens voor de tv hangen, ik heb al 3 avonden na elkaar gewerkt.

5 december
Dit was eigenlijk een zaterdag en dan doe ik niet zo veel aan werk, alleen de leukere dingen.
Advertenties omhoog geplaatst
Enkele dingen veranderd aan de shop
Juwelen gemaakt
Bestellingen ingepakt
Verder boekjes gelezen, gaan eten, film gaan kijken bij een vriendin,...

6 december
Vroeger was 6 december altijd fantastisch. Maar vanaf dat ik het wist kreeg ik mijn cadeautjes soms al in november omdat ik er zo om kon zeuren. Vandaag toch nog lekkere chocolade mannetjes gekregen. Eerder deze week had ik al zwart papier en dubbelzijdig plakband gekregen. Niet superleuk natuurlijk maar wel handig voor mijn visagie portfolio. Je foto's zien er meteen een stuk leuker uit.
Naar de kerstmarkt geweest voor versiering
Huis versierd
Op bezoek bij grootouders
Bestellingen ingepakt
Werkplaats opgeruimd en gesorteerd

7 december

Op maandag is mijn ma thuis van werk en dan gaan we soms op uitstap. Vanavond heb ik een workshop design voor kunstnagels in Antwerpen dus gaan we in de namiddag daar al naartoe om een beetje te winkelen.
Vanmorgen heb ik al bestellingen klaargelegd om te versturen
Advertenties geplaatst
Boekhouding
Research om mijn juwelen opnieuw te verkopen op etsy

8 december


Vanmorgen vroeg opgestaan voor mijn eerste klant om half 10 (meestal sta ik pas rond 9-9.30 op)
Juwelen gemaakt
Advertenties geplaatst
Nieuwe make-up tips
Veel nieuwe afspraken gemaakt
Bestellingen ingepakt en verzonden

9 december
Advertenties geplaatst
Reviews gelezen
Enkele mails verstuurd
Bestellingen ingepakt
Verkopen en aankopen van dit kwartaal geboekt, ik heb echt een koopverslaving is nu te zien :)
Heel de namiddag pedicure en kunstnagelklanten gehad
's Avonds nieuwe nagels geprobeerd bij de mama, zijn leuk geworden

10 december
Vandaag de hele dag thuis werken en vanavond een workshop make-up geven aan de KVLV, altijd leuk om te doen.
Zou naar de groothandel moeten voor ontsmettingsalcohol, voetcrème,... maar het is zo grijs dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan. Straks misschien.
Toch nog geweest uiteindelijk, had meer nodig dan ik dacht. Kleine aankopen tellen altijd snel op.

11 december

Alweer de laatste dag van dit dagboekje.
Deze voormiddag aan de shop gewerkt en pedicure gedaan.
In de namiddag had ik een fotoshoot.
Thuis nog verder gewerkt, Sigma brushes in de shop gezet enz.
's Avonds weg geweest als afsluiter van de week

Uiteindelijk is zo'n week snel voorbij maar heb je wel veel gedaan. Voor mezelf was het ook eens leuk om dit op te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten