dinsdag 15 december 2009

Workshop in de bib

Een tijdje geleden werd ik gebeld door iemand van de bibliotheek in Heist op den Berg. Zij is een fijne klant en door haar heb ik al tentoongesteld in de bib en een workshop sleutelhangers gegeven.

Deze keer kreeg ik een uitnodiging om een namiddag make-up les te komen geven aan tieners. Super leuk! Bestond zoiets ook maar toen ik begon met make-up dan waren er veel missers waarschijnlijk niet gebeurd. Het idee was eerst om het te doen tussen 10 en 14 jaar maar dat vond ik te jong. Op de basisschool zijn het nog echt kinderen, dat verandert vaak pas rond het eerste of tweede middelbaar.

De workshop zal doorgaan in de paasvakantie voor 10 kinderen, spannend maar ook erg leuk en afwisselend. Ik geef de workshops nu ook, maar vooral bij de vereniging kvlv en dat zijn vooral vrouwen van 40+ dus dit is iets heel anders maar ook super tof.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen