zondag 20 december 2009

Verslag Kerstmarkt

Ik ivnd het altijd leuk om een verslagje te maken na een gebeurtenis. Zoals ik al schreef had ik gisteren kerstmarkt in Heist op den Berg. Nu ja eigenlijk ook vandaag maar afgeschaft wegens de sneeuw. De kerstmarkt was boven op de berg en niet te doen nu door sneeuw en gladde trappen.

Gisteren was het ook geen succes. Toen we naar daar reden was het al -6°. Niemand stond juist geparkeerd waardoor we ook alles een stuk moesten dragen enz. Het was echt enorm koud en door de koude waren er niet veel bezoekers. Op het plein was niet gestrooid, op de toegangswegen ook niet. Het was van 13u tot 20u maar rond 17u ben ik vertrokken. Ik was helemaal verkleumd en voor de producten kon het ook niet goed zijn om nog langer te blijven. Daarna een lekkere lasagne gaan eten bij Pizza Prego in Booischot, een echte aanradar.

Al bij al was het niet zo geslaagd. Wel wat dingen verkocht maar niet zo de moeite. Ach ja, nu weten we weer hoe het niet moet :)

Elke
www.beautybyelke.be/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten