dinsdag 1 december 2009

Oepsie, goed voornemen!

Een half jaar geleden had ik het fijne goede voornemen om iedere dag aan mijn blog te schrijven. Zo kon ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwtjes rond Beauty by Elke en andere leuke beautytips. Is dat even misgegaan zeg, na enkele dagen ben ik gewoon zomaar gestopt, waarschijnlijk door het warme weer. Maar nu is het koud en binnen is het gezellig dus daar ben ik weer!

Afgelopen zondag had ik de allereerste Beauty by Elke opendeur in een zaaltje in Begijnendijk. Spannend zeg, en dan net voor opening de laatste tester nog op zijn plaats leggen. Dan natuurlijk wachten op de eerste klant. Gelukkig duurde dat niet lang en sinds toen zijn er de hele dag bezoekers geweest. Vrienden en familie maar ook mensen die op internet gelezen hadden over mijn opendeur. Bedankt aan iedereen die gekomen is! Het was echt superleuk.

Wie er niet bij kon zijn (examens enz): op 19 en 20 december opnieuw een kans. Dan staat Beauty by Elke op de kerstmarkt in Heist-op-den-Berg. Het is een erg fijne kerstmarkt met veel sfeer boven op de berg. Nog maar enkele jaren bezig en nu al een uitbreiding naar 2 dagen! Weer heel spannend en waarschijnlijk erg koud. Het is buiten en van 13 tot 20 uur. Tot dan misschien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten