dinsdag 12 januari 2010

Sigma!

Vanmorgen werd ik uit mijn bed gezet door de pakjesman: Sigma has arrived!

Alles zag er nog beter uit dan ik verwacht had. Ik heb zelf sigma penselen maar die heb ik al een half jaartje geleden gekocht. Deze zien er nog een pak beter uit. Ook allemaal leuk verpakt in een gigantische organza zak met informatie over de penselen en hun onderhoud. En helemaal leuk: bij iedere set zit een gratis penseeltje!

Zeker de kitjes met een brush roll hebben mij aangenaam verrast. De brush rolls zijn van uitstekende, zware kwaliteit. Ook al heb ik al een set, ik wil er toch nog eentje. Ik ben er nog niet aan uit of ik een complete kies of een travel set en in roze of zwart :)

Elke
www.beautybyelke.Be/shop

2 opmerkingen:

  1. Hihi, de postbode is blijkbaar deze ochtend langs geweest toen ik op school zat! Ikke snel naar de post, heel naïef, heel enthousiast. Zegt die dame suuuuper geïrriteerd & bekakt: "Mevrouw, heeft u het briefje wel gelezen?" "Euhm.. nee?" "Komt u maandag na 12u maar terug, dan zal uw pakketje er wel zijn. Volgende!" Ik stond zwaaaaaaar voor *** maar anyhow! Dank je voor de supersonisch snelle verzending, maandag om 12u sta ik bij de post :D
    xx
    Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee! Echt super erg als dat gebeurd, zeker als je pas na het weekend mag teruggaan. :( Bij onze post lukt het soms wel als je na 17u teruggaat omdat de camionette dan de pakje afgeleverd heeft. Maar nu heb je ook morgen iets om naar uit te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen