woensdag 27 januari 2010

China Glaze + NYX

Vandaag is mijn bestelling voor China Glaze afgerond. Ik vermoed dat ik de lakken morgen of vrijdag in huis zal hebben. De Up & Away collectie was jammer genoeg al helemaal uitverkocht, die ging enorm snel de deur uit. Ik heb wel nog enkele mini setjes kunnen bemachtigen. Voorlopig heb ik vooral kleuren uit de core collection die dus vast zijn en enkele limited edition displays. Een deel van de kleuren kan je al zien op de website. Omdat ze nog niet binnen zijn staat de voorraad voorlopig nog op 0. Ik kijk er altijd enorm naar uit als er een nieuw merk binnenkomt. Het is toch altijd weer spannend of alles in orde zal zijn en of ik me kan inhouden en niet teveel voor mezelf zal kiezen ;)

NYX is ook weer besteld. Er waren een aantal producten uitverkocht en natuurlijk heb ik er ook weer nieuwe om te testen. Deze keer komen er ook megashine lipglossen mee. In plaats van USPS gebruiken we deze keer FedEx om te versturen. Dat is duurder maar een pak sneller. Ik ben benieuwd!

Elke
www.beautybyelke.be/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten