zondag 17 januari 2010

OPI

Zoals ik al eerder vertelde ben ik bezig met een nagellak merk toe te voegen aan Beauty by Elke. De Konad lakjes heb ik geprobeerd, ik vond ze niet slecht maar de kleur in het flesje is niet altijd de kleur op je nagels en dat is niet handig.

Enkele favorieten van mezelf zijn Orly, OPI en China Glaze. Orly heeft al exclusieve verkooppunten in Belgiƫ en OPI doet niet aan internetverkoop in Belgiƫ helaas. China Glaze is ook aangeschreven, ik ben enorm benieuwd! De nieuwe collectie ziet er fantastisch uit.



De lentecollecties zijn voor mij altijd een soort magie. Terwijl het buiten nog vriest en sneeuwt en regent en meer van dat fijne Belgische weer (dat we evengoed in de lente, zomer en herfst hebben maar kom :)) kan een nagellakkleurtje of een nieuw parfum mij meteen in lentesfeer brengen. Hoop dus zeker mee dat China Glaze binnenkort bij Beauty by Elke te zien is :)

Elke
www.beautybyelke.be/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten