woensdag 2 februari 2011

Kleuren voor lente en zomer

Sommige mensen zijn hier heel erg mee bezig, ik zelf wel wat minder. Ik draag gerust nog enkele jaren het specifieke blauw dat deze herfst opeens in was. Maar toch is het af en toe wel leuk om te kijken welke kleuren hét gaan worden.

Ik kwam zelfs al kleurenkaarten tegen voor lente/zomer 2012 en ik wist nog niets over 2011 :)

Fel en niet echt mijn ding waren de eerste gedachten bij de kaart voor de komende seizoenen. Tot ik was verder ging kijken. Bedorven kiwi geel vind ik nog niet zo tof maar fel Satsuma dan weer wel. Ik zag ook veel blauw terugkomen, zowel feller van kleur als pasteltinten. Roze- en paarstinten zijn amper te zien, net zoals groen. Wel heel veel lichtgeel, lichtbruin, lichtoranje,... Vooral licht licht licht dus :)

Hier is trouwens de kleurenkaart: http://www.firemountaingems.com/pdf/spring_summer_colors_2011.pdf

Kijken jullie naar deze kleuren of dragen jullie waar jullie zin in hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten