maandag 31 januari 2011

Sigma ... Make Me!




Yippie nieuwe Sigma producten! Ze zijn onderweg naar mijn shop maar afhankelijk van de douane kan het nog 3-4 weken duren. Het zijn de Make Me... kits.




Deze kits bestaan uit dezelfde 12 penselen als de complete set. Deze keer hebben ze in plaats van een brush roll een mooie koker als bescherming.




De sets zijn er in verschillende uitvoeringen:


Make Me Blush - Coral


Make Me Classy - Black


Make Me Crazy - Purple


Make Me Cool - Aqua




Het leuke is dat niet enkel de koker deze kleuren heeft maar ook de penselen zelf, zo val je zeker op. Je kan de koker gebruiken om de penselen mee te nemen maar je kan de twee delen apart gebruiken om je penselen in te zetten bijvoorbeeld op je toilettafel




Geen opmerkingen:

Een reactie posten