zaterdag 12 februari 2011

Nieuwe foto's

Wie regelmatig mijn webshop bezoekt heeft het misschien al gemerkt: hier en daar komen nieuwe foto's te voorschijn. In een "echte" winkel kan je alles goed zien en voelen, in een webshop gaat dat jammer genoeg niet. Daarom is het heel belangrijk zo goed mogelijke foto's te hebben. In het geval van make-up is het ideaal als de kleur van het product op de foto de werkelijkheid zo veel mogelijk benadert.

Ik blijf mijn best hiervoor doen en maak ook regelmatig nieuwe foto's. Toch had ik het idee dat ik op een gegeven moment niet meer verder kon. Vorige week heb ik een aankoop gedaan om me daarbij te helpen. Bij www.lighttent.eu heb ik een set gekocht bestaande uit een lichttent, 2 sterke lampen voor opzij en een lamp voor bovenop de lichttent. De foto's maak ik met een fuji camera van ongeveer een jaar oud. Ik ben geen genie op gebied van foto's maar ik merk al een duidelijk verschil. Misschien een tip voor mensen met een eigen blog die ook betere foto's willen.

Merken jullie de verbetering of zien jullie dingen die nog beter moeten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten