dinsdag 2 maart 2010

Promotie + Nieuwe sets

Het is alweer maart. Aan de ene kant gaat het jaar weer erg snel, aan de andere kant is dat altijd zo bij mij in de winter. Eens dat het mooi weer wordt ga ik precies een versnelling trager leven :) Eind februari wilde ik mijn nieuwe ringencollectie in de shop hebben staan. Helaas is dat niet gelukt omdat ik vind dat alles nog niet 100% op punt staat. En zolang ik niet helemaal tevreden ben komt een product er gewoon niet.

Als goedmakertje wel een promotie deze week die met juwelen te maken heeft. Op alle juwelen geef ik namelijk 20% korting! Alvast een heel vroeg moederdagcadeau shoppen?

Ik krijg vaak vragen van mensen die niet zo ervaren zijn met make-up. Speciaal voor hen en voor alle anderen natuurlijk heb ik een everyday pakketje samengesteld. Perfect voor iemand die nog niet veel make-up heeft of voor in het toilettasje. In zo'n set zit een naturel trio, bruin potlood, lippenstift, lipgloss en blush. Voor wie wil kan er ook mascara toegevoegd worden maar dat is een optie omdat veel mensen al mascara hebben.

Daarnaast is er ook een smokey eyes setje met opnieuw een trio, een zwart potlood, een zwarte eyeliner, een zwart jumbo potlood en voor wie wil de mascara.

De setjes zijn verhuisd samen met de lip kits naar een aparte rubriek. http://www.beautybyelke.be/shop/index.php?item=&action=page&group_id=10000034&lang=NL

Foto's komen er binnenkort aan want ik heb een fototent besteld om betere foto's te maken. Naast de fototent is er NYX onderweg, Sigma, alle coastal scents gelliners en meer China Glaze kleuren. De sigma complete sets zijn alweer bijna volledig uitverkocht voor ze hier zijn dus laat iets weten als je er nog eentje wilt hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten