vrijdag 26 februari 2010

Uitbreiding NYX

Ik ben bezig met het plaatsen van een, voor mij, grote bestelling NYX. Mijn shop draait goed en ik vind het tijd voor uitbreiding van het assortiment. Hebben jullie nog producten of kleuren van NYX waarvan je zeker vindt dat ze erbij zouden moeten komen? Laat het me dan weten!

Ik ben trouwens aan het twijfelen of ik rond mei weer een opendeurdag zou doen zoals in november. Het was heel erg leuk maar ik wil het ook weer niet te vaak doen zodat het leuk blijft. Wat vinden jullie?

Daarnaast ben ik ook met een andere website bezig over demonstraties en workshops maar die is nog lang niet af. Een start kan je al zien op www.dustyrose.be ik ben zeker geen webdesigner dus een schoonheidsprijs zal die niet winnen.

Elke
www.beautybyelke.be/shop

2 opmerkingen:

  1. Een aantal megashine lipglossen heb ik bij de vorige update al toegevoegd, ik denk dat er weer een stuk of 15 onderweg zijn. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen