zondag 14 februari 2010

NYX is er weer

NYX is weer binnen! Ondertussen al een paar dagen maar toen ben ik ziek geworden waardoor ik dit nu pas plaats. Er zijn vooral producten bijgevuld zoals het trio purple/deep purple/prune en het jumbo potlood milk. Dit potlood is helaas niet zo vaak geleverd als dat ik het besteld had omdat ze in de fabriek zelf de vraag niet kunnen bijhouden.

Er wordt nu trouwens op een andere manier verzonden waardoor pakketjes binnen de 4!!! dagen bij mij zijn. Een hele vooruitgang met de 4 weken van daarvoor.

Er zijn ook enkele nieuwe producten geplaatst, voorlopig te herkennen aan de foto's die ik weer gemaakt heb :) Er zijn nu bijvoorbeeld pallet voor groene, bruine en blauwe ogen en eentje voor smokey eyes. Deze make-up is bijvoorbeeld met het smokey eyes palletje gemaakt.


Fotograaf: Michel Engelen
Model: Elke Sinnesael
Make-up: Elke Tuteleers (ik dus)

Nog een klein weerberichtje: door de sneeuw zijn sommige bestellingen naar Nederland een paar dagen later dan normaal. Binnen Belgiƫ merk ik nog geen problemen.

1 opmerking: