woensdag 17 februari 2010

Puppy + Update 10 Pan Project

De volgende dagen ga je hier waarschijnlijk weinig nieuwe berichten zien omdat ik op mijn verjaardag (21 februari) mijn nieuwe puppy ga ophalen. Het wordt hopelijk een speelkameraadje voor mijn hond Tessy. Het pupje is een dapple langharige teckel. Dapple is een bijzonder kleurpatroon met zwarte en grijze vlekken en daarbij bruine pootjes. Ik ben zo benieuwd! Twee weken geleden zijn we gaan kijken en toen was ze nog zo klein maar al ontdeugend.

Ook nog eens een update van mijn 10 Pan Project. Ik startte in november met een lijst en het was de bedoeling dat ik pas een nieuw product mocht kopen als er minstens 10 dingen van die lijst op of weg waren. Helaas ben ik meteen de mist in gegaan met een lipgloss die ik gekocht had voor de geslaagde opendeur en zo heb ik nog wel andere nieuwe dingen gekocht. Maar toch is project 10 pan handig voor mij. Ik ben tot het besef gekomen dat ik enorm veel bodylotions heb en die heb ik dus al 4 maand niet meer gekocht. Ik kan minstens tot nieuwjaar met mijn huidige voorraad. Maar dus de stand van zaken:
1. Bodypakking --> OP
2. Fair Trade Voetcrème lush --> Ik heb voor de winter Pied de Pepper gebruikt, deze staat in de kast
3. TBS Neroli Bodylotion --> Ben bezig aan het opmaken van een andere, deze staat in de kast
4. Cuticle Cream Sample --> OP
5. Roze Lipgloss Dior --> Ga ik schrappen van dit project want ik vind deze gloss weer fijn
6. Volcano voetenmasker lush --> OP
7. Face Scrub Sample --> OP
8. Douchegel LUX --> OP
9. Desquacrème Sothys --> Gebruik ik regelmatig, gaat superlang mee want het is een cabineverpakking
10. Lippenstift L'Oréal --> Zit in mijn tas om tussendoor bij te werken, mooie kleur maar al te lang open
11. Lush Jungle --> Heb ik vloeibaar gemaakt en nu gebruik ik deze, wel bijna op
12. Bruinende Bodylotion --> Gebruik ik soms na een bad, nog zeker de helft over
13. Fever massagebar lush --> Ligt in de kast terwijl ik een andere opmaak
14. Godmother zeep sample lush --> Gaat een eeuwigheid mee
15. In de watten lippenbalsem --> begint te minderen
16. Daydream blush sample --> Deze gebruik ik niet graag meer, geef ik weg
17. Blush tube TBS --> Deze week opengeknipt omdat die zo goed als leeg is eindelijk
18. Sothys reiniging --> Weggegooid, was al lang open
19. Rituals Lotion --> OP
20. Vichy Reiniging --> OP
21. BB Gezichtsscrub --> Nog niet gebruikt
22. BB Masker --> Gebruik ik nu vaak
23. Lush red rooster zeep --> Nog niet aan begonnen
24. Lush Snowfairy sample --> OP was heerlijk maar ik kocht geen grote omdat ik nog zoveel heb
25. Oogpotlood kryolan grijs --> Weg wegens te hard
26. Lippenpotlood kryolan --> Amper gebruikt

Sommige producten zijn dus redelijk goed gegaan, andere nog niet gebruikt omdat ik nog voorraad heb of ze niet graag gebruik. Dit lijstje was weer een reality check zeker als je weet dat er nog veel meer ligt dat ook op moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten