maandag 19 april 2010

Wedstrijd

Mijn vakantie in Nederland (Heijerbos) was echt super leuk! Ik hou er wel een hese stem en zere benen door paardrijden aan over.

Een tijdje geleden liet ik weten dat ik het leuk zou vinden om bij iedere nieuwsbrief een facechart te doen. Ik kreeg toen de opmerking dat het leuk zou zijn er een wedstrijd bij te doen dus bij deze.
Maak een step-by-step, foto van je make-up, nagelcreatie, filmpje,... met producten die in de webshop verkocht worden. Noteer de gebruikte producten er ook bij of stuur ze in een mailtje. Niet alle producten moeten van de shop komen maar wel een gedeelte.
Stuur dit op naar elke.tuteleers@gmail.com
Wie uitgekozen wordt voor de nieuwsbrief mag producten kiezen ter waarde van 15 euro die dan ook gratis verstuurd worden naar jou. Je kan ook over een tijdje pas gekozen worden als je nu al instuurt.

Als je instuurt ga je er wel mee akkoord dat ik jouw filmpjes, foto's,... mag gebruiken.

Lime crime is trouwens binnen! De potjes zijn een pak groter dan ik dacht en erg leuk. Nymph is duidelijk de bestverkopende kleur.

www.beautybyelke.be/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten