vrijdag 9 april 2010

About me?

Ik krijg regelmatig vragen over mezelf en mijn achtergrond. Daarom vond ik het eens leuk om hier te plaatsen.

Hoe oud ben je?
Deze vraag krijg ik echt enorm vaak! Ik ben sinds 21 februari 21.

Wat voor werk doe je naast de shop?
Ik werk niet, ik heb alleen leuke hobby's die geld opbrengen hihi. Naast de webshop ben ik kunstnagelstyliste en medisch pedicure. Die beroepen oefen ik uit bij mijn klanten aan huis en ik werk een halve dag per week in een zorgcentrum voor demente ouderen. Daarnaast doe ik make-up voor fotoshoots en geef ik workshops, vooral make-up. Daar kan je meer over lezen op http://www.dustyrose.be

Kan je leven van de webshop?
Ik kan me deze ongeloofelijke luxe alleen maar permitteren omdat ik nog thuis woon. Ik hoef dus geen huur, eten,... te betalen. Ik betaal wel iedere maand een etentje voor mijn mama :) Ik verdien dus genoeg voor leuke dingen en kleren maar er van leven kan ik voorlopig nog niet.

Heb je een enorm magazijn?
Jammer genoeg is mijn woonkamer, slaapkamer en gang mijn magazijn. Alles is netjes opgeborgen in kasten zodat het er niet uitziet als een winkel maar hoe lang het nog past weet ik niet.

Hoe kies je een merk voor de webshop?
Ik kies voor merken die ik zelf ook gebruik en goed vind. NYX was het eerste. Ik ben daarmee in contact gekomen door de fotoshoots die ik deed. Zo bedacht ik dat het leuk zou zijn om te importeren. Konad en China Glaze gebruikte ik al voor mijn werk. De parfum sticks had ik ook zelf al eens getest. De lippenbalsem gebruik ik zelf, enz. Ik ben heel benieuwd op beauty gebied en gebruik dus allerlei producten waarvan er sommige in de shop komen.

Hoe ziet je eigenlijk make-upstash eruit?
Al vanaf ik een jaar of 15-16 was spaarde ik zakgeld om fijne producten te kopen. Eén van mijn eerste High End producten was volgens mij een potlood van Dior. Ik wilde een zwarte en die hadden ze niet meer dus heb ik een waterproof bronzen gekocht dat je helemaal niet goed zag en wat ik nog altijd soms gebruik. Dior vond ik altijd een heel fijn merk door de mooie verpakkingen, favorieten zijn de lipglossen. Ik heb ook enkele producten van Chanel, Shiseido enz. Mac gebruik ik ook regelmatig net als POP,... Ik heb daarnaast een heleboel minerale oogschaduws maar die vind ik minder handig. Als laatste heb ik echt een gigantische lade vol NYX (natuurlijk :)) Als ik iets mis in mijn eigen stash kan ik het uit de webshop voorraad halen en maak ik er een tester van.

Mocht er iemand nog een andere vraag hebben, feel free to ask!

Elke
www.beautybyelke.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten