donderdag 21 mei 2009

Welkom!

Hallo en welkom op de blog van Beauty by Elke! Mijn naam is Elke Tuteleers en ik zit achter deze blog en bijhorende webshop www.beautybyelke.be/shop.

In deze shop kan je NYX make-up vinden, maar ook parfum sticks en heerlijke verzorgende lippenbalsems. Mijn doel is uiteindelijk een webshop te hebben met een groot assortiment accesoires en cosmetica producten gericht op meisjes en vrouwen.

Ik ben bij NYX terecht gekomen door mijn werk als visagiste. Ik was steeds op zoek naar producten die aangenaam waren om mee te werken, goed van kwaliteit en met een groot assortiment aan kleuren en mogelijkheden. Zo kwam ik op NYX. Tot mijn verbazing was dit merk nog nergens in Belgiƫ te verkrijgen en ook in Nederland nog eerder beperkt. De onderhandelingen waren snel begonnen en na een hoop heen-en-weer tussen mij en mijn leverancier kwam mijn eerste bestelling toe. Het begin van een avontuur!

Lippenbalsems zijn echt een tik van mij, ik hou ervan ze te smeren, de textuur, de geur en kleur en verpakking, ik vind het allemaal heerlijk. Ik wissel dan ook erg graag af en heb er momenteel 3 verschillende in gebruik. Na mijn eerste apple tart lippenbalsem was ik verkocht. De lippenbalsems zijn van het merk Least Likely 2 Breed en zijn heerlijk! Momenteel is de bestseller Pina Colada, een heerlijke zomergeur die echt ruikt zoals de cocktail.

Iets later kwam ik terecht bij Lemon Lollipop. Hier vond ik parfum sticks, een heel leuk idee want ze passen altijd in de handtas en kunnen niet stukvallen. Na enkele testers geprobeerd te hebben was ik ook van dit product overtuigd. Momenteel zijn er 6 heel verschillende geuren in voorraad, voor ieder een eigen favoriet!

Neem snel een kijkje op www.beautybyelke.be/shop zou ik zeggen en veel plezier bij het shoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten