zondag 31 mei 2009

Juwelen toegevoegd

Vandaag ben ik druk in de weer geweest. Op www.beautybyelke.be/shop kan je nu ook handgemaakte sterling zilveren oorbellen vinden. Daarnaast zijn er ook schattige hangertjes te krijgen met zoetwaterparels en swarovski in allerlei kleuren.

Morgen komen er nog meer oorbellen en ook enkele gsm-hangers.

Had ik al verteld over de NYX bestellingen die onderweg zijn? Het gaat vooral om aanvulling van de voorraad maar ook enkele nieuwe kleuren en de nieuwste 6 pearl mania! Met de bestelling daarna die ook al klaar staat zal ik dan alle 30 kleur aanbieden. Er zijn ook enkele nieuwe round lipsticks onderweg zoals B52.

Verder heb ik een deal gesloten met iemand die zakspiegeltjes maakt. Ze zijn echt onzettend leuk en die komen ook in de webshop! Om te beginnen komen er 5 designs met o.a. een egeltje. Dit wordt natuurlijk later uitgebreid. Alle spiegeltjes komen met een beschermzakje zodat je ze ook echt in je handtas kan meenemen.

Ik ben ook in onderhandeling met iemand die zelf handtassen maakt. Heeel erg spannend natuurlijk. De tassen zijn niet goedkoop door de fantastische materialen en het vele handwerk maar ze zijn het waard. Hopelijk lukt het en dan weten jullie het meteen.

Tot gauw!

Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten