woensdag 30 maart 2011

Sleek Molten Metal


Deze week zijn er weer enkele nieuwe sleek producten over binnen gekomen en daar wil ik graag iets over laten weten.


De eerste is het molten metal palletje, nu ja zelfs palletJE is misschien te veel gezegd, we zullen het duo noemen.

Molten Metal bestaat uit twee crèmes waarvan ik op het eerste zicht dacht dat ze hetzelfde waren. Op de swatch is te zien dat dat niet zo is.



De eerste kleur is Pewter, de tweede kleur Gold Leaf. Als ik me niet vergis (waarschijnlijk wel want ik ben niet zo op de hoogte van Engelse metaalbenamingen) is Pewter tin. Pewter gaat meer naar het zilveren terwijl Gold Leaf uiteraard meer goudkleurig is. Pewter is dan ook koeler en Gold Leaf warmer.


Volgens de verpakking zijn deze crèmes bedoeld als oogschaduw maar je kan ze ook als highlighter gebruiken want highlighten doen ze zeker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten